Rádi bychom vás požádali o souhlas s využíváním souborů cookies, abychom vám mohli zobrazit především to, co vás zajímá. Kliknutím na tlačítko „OK“ nám a našim partnerům svěříte své cookies. Tlačítkem „Upravit nastavení“ můžete nastavení cookies změnit. Více informací o zpracování údajů najdete na stránce Ochrana osobních údajů.
Jedná se o nezbytné cookies - díky nim jsou webové stránky plně použitelné. Umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webových stránek, ukládání zvolených nastavení apod. Webové stránky nemohou správně fungovat bez těchto cookies, proto je nelze zakázat.
Tyto soubory se používají k měření a analýze návštěvnosti našich webových stránek (množství návštěvníků, zobrazené stránky atd.), což nám pomáhá vylepšovat jejich funkčnost. Souhlasem nám pomáháte získat data o tom, jak jsou naše stránky využívány. Díky tomu náš web funguje lépe a vy si můžete užít pohodlnější nákupy.
Vyjádřením souhlasu nám umožníte přizpůsobit reklamy přímo pro vás. S jejich pomocí budou spolupracující subjekty, jako je Facebook nebo Instagram, schopné správně upravovat zobrazovaný obsah tak, aby byl pro vás užitečný a relevantní.
Clarkson: Italský nářez
DVD v krabičce (14mm)
Jazyk:
CZ dabing / CZ titulky
EAN:
8596978558930
Dostupnost:
nedostupné
Cena pro e-shop
79 Kčvč. DPH
Dostupné v kamenných prodejnách k okamžitému vyzvednutí
Multiland Brno
0 ks
Multiland Hradec Králové
0 ks
Multiland Liberec
0 ks
Multiland Ostrava
0 ks
Multiland Pardubice
0 ks
Multiland Praha
0 ks
Popis
Vítejte u mého prvního DVD - Italský nářez. Už z názvu je naprosto zřejmé, že mám namířeno do Kentu v Anglii, kde mě čeká životní závod. Nejdřív se na to ale musím připravit. Vydal jsem se tedy na testovací okruh Ferrari do Itálie, kde jsem nějakou chvíli pobyl, ale ani trochu se nepřipravil. Zkusil jsem tělocvičnu, ale to byla hloupost. Takže jsem se místo cvičení rozhodl porovnat Ferrari 458 Italia a limitovanou edici 599 GTO. Papírově nevyrovnaný souboj, ale ve skutečnosti...
Další zastávkou byl neblaze proslulý závodní okruh v Imole, kde jsem vyzkoušel hranice možností Porsche GT3. Bylo tu i Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera a údiv budící Mercedes SLS AMG s křídlovými dveřmi. I můj obličej si zacvičil. Díky superautu Ariel Atom. S motorem V8. Při poslední testovací jízdě jsem vyzkoušel auto za 1,3 milionu liber, držitele nejrychlejšího kola v Nürburgringu - Zondu R se silou 750 koní, motorem V12 a hladkými pneumatikami. Teprve teď jsem připraven. Takže zpátky do Anglie na můj úplně první závod Classic WTCC... Neznám auto, neznám trať a postavím se dvaceti zkušeným jezdcům...
Co by se mohlo pokazit?